شکفته شدن بهار وجودت رو تبریک می گم عزیزم!

سلام عزیز دلم 

 

این لحظات,لحظات طلوع زندگی کسی است که از صمیم قلبم دوستش دارم  کسی که الفبای زیبای عشق رو به من اموخت 


ای کاش کنارت می بودم تا تک تک این لحظات مقدس رو در کنار هم جشن می گرفتیم. 

هدیه من برای تولدت یه دنیا عشق  و محبته و بازهم تکرار می کنم که ای کاش وجودت را در کنارم حس می کردم تا می توانستم اونطوریکه دلم می خواست این عشق را تقدیمت می کردم.

 کاش می شد امروز تموم نشه کاش میشد یه جشنه بزرگ برات بگیرم ولی حیف افسوس....

از خالق عشق تمنا دارم که همیشه سلامت و شاد باشی و طعم شیرینی خوشبختی رو حس کنی و  گل لبخند بر لبان زیبایت باشه!
و با تمام وجودم فریاد می زنم که  

 

دوستت دارم  

                  دوستت دارم 

                                     دوستت دارم 

 

                                                  

                  تولدت مبارک علیرضا جون

  

 

                                                     

نظرات 1 + ارسال نظر
درسا تیتان جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:02 http://dorsai.persianblog.ir

با وفا باشی جفایت می کنند

بی وفایی کن وفایت می کنند

مهربانی گرچه آیینی خوش است

مهربان باشی رهایت می کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد