دلم برات یه ذره شده!

بی بهانه سلام ، 

  

مــن خوبم ،  

 

گلایه ای نیست ، 

 

قلبم می تپد ، 

  

نگاهم می بیند ، 

 

چرا اینگونه نگاهم می کنی ؟!   

باور کن ...   

هنوز هم وقتی دلتنگ میشم آرام و بی صدا اشک می ریزم ، 

 

هنوز هم حرفهـــایم  طعم دوست داشتن می دهد ،   

چرا اینگونه نگاهم می کنی ؟!  

 

به گندم زار سوگند ...  

 

هنوز هم بی صبرانه روز را سپری می کنم به امید شب ، 

  

هنوز هم شب غـــزل می شوم ، تا تو تــــرانه برویی،   

به مـــــاه سوگند من همون ساقیت هستم ، که دیوانه وار مـــــاه را می پرستید !

love saying

We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly  

 

It's amazing how someone can break your heart, but you still love them with all the little pieces 

 

 Don't say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it 

 

 Love has nothing to do with what you are expecting to get – only what you are expecting to give 

 

 I wish I was a kid again, because skinned knees are easier to fix then broken hearts 

 

 If someone you love breaks your heart, cry a river,build a bridge, and get over it   

 

You're the one who broke my heart, you're the reason my world fell apart, you're the one who made me cry, yet I'm still in love with you and I don't know why 

 

 Sometimes all you need is a broken heart to realize that something even better is right in front of our eyes, just waiting to be found 

 

 

 

 

غروب عشقت را ناباورانه نگریستم و گریستم اما بدان برای این قلب عاشق این خورشید هرگز غروب نخواهد کرد ...

خدایا

خدای من سلام 

 

دلم خیلی گرفته خیلی از این دنیا از ادمهاش!

 

چرا خدا چراااااا........؟

ای ستاره درخشانم ,شبها با دیدن تو اروم می شوم!

ای ستاره اسمان شبهای تیره و تار من با این فاصله ای که بین من و تو می باشد چگونه بوسیدن ان چهره درخشانت میسر است؟ 


ای مهتاب اسمان شبهای دلتنگی من با این فاصله که بین من و تو می باشد چگونه پاک کردن ان اشکهای روی گونه ات میسر است؟ 


ای اسمان ابی من,بین من وتو فاصله ای است پس چگونه دلم را بر روی گونه نازنینت بکشم و تو را نوازش کنم؟ 


اری من ستاره می شوم و به اسمان زندگی می ایم تا بر چهره ات بوسه بزنم. 


اری ای مهتاب من پرنده شبانه می شوم تا به اسمان بیایم وان اشک پر مهرت را از روی گونه های درخشانت پاک کنم. 


و ای اسمان ابی ام ,خورشید می شوم تا دردل ابی و پر از عشقت برای همیشه بنشینم و شب را با ان وسعت ابی ات اشتی می دهم تا همیشه ابی بمانی. 


دلم به درد امده ار این فاصله و دلم به درد اومده از این انتظار و دوری بین ما
ای ستاره درخشانم ,شبها با دیدن تو ارام می شوم.